2013年9月3日 星期二

金華燒臘大王

平時經過中環街市個到有間叫金華燒臘大王,見到佢既燒味掛哂出黎好吸引咁,成日都想試下。終於踏出呢一步,去呢間金華燒臘大王試一試。

我今次叫左燒肉切雞飯,我既同事就叫左叉燒燒鵝呀,叉燒油雞之類啦。一黎到,大家都呆左一呆,點解個飯又咁多獻汁既?可能呢間既獨步秘方就在呢個獻汁啦! 一食落口,我同事就話...."冇下次!!" 咁大獲? 我即刻去試一試,嘩.......飯..係唔熱架!!! 個燒肉....個皮係脆..但肉就...咸到爆...又硬! 個汁....原全唔夾...好怪好唔好食!


總結,一生人未食過咁難食既燒味飯。我諗一生都唔會再黎!



金華燒臘大王
中環租庇利街9號地下
TEL: 2545 1472

沒有留言:

張貼留言