2013年9月3日 星期二

2013九州親子自駕遊-九重夢大吊橋, 阿蘇 (Day 4) Part 1

一早7點左右就起左身,再去浸一溫泉,訓下石床。前一晚已約左8點半食早餐,早餐都一樣係房入面食。個早餐份量都一樣唔野少,好飽。























呢位就係呢2日招呼我地既日本姐姐,全個旅館只有佢識英文。佢真係極好人,我搵佢幫我BOOK定熊本個晚上既食店,佢話怕我地唔識睇日文,佢竟然上網睇左個MENU,譯哂做英文。
















9點半左右就出發去今日既景點,九重夢大吊橋。去時係要行山路,九曲十三灣,仲要好多個髮夾灣連埋一齊。我本人覺得如果冇渣開車去渣呢條路係有些難度。唔駛一個鐘就到啦,好多好多人。其實我之前諗緊黎唔黎,見到條橋後就諗...早知唔黎啦....!真係咁高。因為我都有畏高,但宜家後悔都冇用啦,唯有死頂。我拖住大公子,老婆拖住二公子,我飛咁快咁行過橋。大公子就一路望住下面,嘩....見底架..我叫大公子唔好望下面,向前望就冇事架啦。大公子話都唔驚,但佢隻手就濕哂囉,係咁出手汗,唔驚就有鬼。反而老婆同二公子真係唔驚,慢慢行同埋成日停係到影相。佩服!

九重""大吊橋
日本大分県玖珠郡九重町田野1208
TEL:  0973-73-3800






















































風景係唔錯


















終於行完啦,出發去阿蘇既Cuddly Dominion,落山又係頭文字D,髮夾灣呀~~~正!! 自駕有個好處,就係見到有好風景就可以停低睇下影下相。
















去到Cuddly Dominion, 主要係去睇香港人好熟既宮澤劇場,見我地心愛既阿笨與阿占。隻馬騮當然唔係我地成日見住個隻啦,但確實好好睇。雖然唔知佢地講乜,但你睇佢地既動作同表情,都笑到收唔到聲。

Cuddly Dominion
熊本県阿蘇市黒川2163 TEL: 0967-34-2020


























呢個Cuddly Dominion其實係個動物園,都有一部份有好多動物係到行黎行去。另有一部份有好多熊人,跌左落去就真係咁先。午餐就係園內食店,食個熊本拉面,一個字"好味"!



沒有留言:

張貼留言