2013年9月3日 星期二

2013九州親子自駕遊-熊本 (Day 5)(Part 2)

食飽飽,就開始我地既行街購買日程,沿住條行人街行,藥房、鞋鋪、DVD鋪、雜貨鋪、布行全部都有。雖然熊本既行人街唔算好長,但帶住小朋友都好難行得哂。就係酒店對面就有間超大百貨公司-鶴屋百貨店。













































行左幾個鐘,真係頂唔順。加上今日晚上熊本市有火祭,所以市中心黃昏就封路同埋好多人。我地對火祭又冇興報,所以6點半就試下去今晚BOOK左個間食店撞下有冇位,就係我地叫湯布院旅館姐姐幫我地BOOK8點鐘個間。入到去,滿哂人...冇計,再行下啦。






















去到熊本,就一定要試下佢地既主要食糧,馬肉。馬肉原來係好好食既,同牛肉差唔多味道,但食落好似冇牛肉咁油。熊本馬肉料理出名多旅客去既係菅乃屋同馬料理專門天國。我地去個間係地道名店,9成既客人都係日本人。むつ五熊本県熊本市中央区花畑町12-11 熊本グリーンホテル地下1Tel: 096-356-6256
























個鋪唔係好大,一眼見哂。Menu全係日文,唔怪得旅館姐姐怕我地唔識睇同講。我地渣住姐姐譯既英文本,落Order都一樣有難度,好彩坐隔離既日本大叔幫我地做翻譯。





















地魚料理,都唔駛講架啦,都係新鮮。

















霜降馬肉刺身

















馬心

















馬串(5本)

















馬肉球

















馬肉鹽燒

















好可惜,馬舌、馬根刺沽清。小朋友就每人食多個燒飯團。























食飽飽就通街行一行,諗住番酒店,點知見到一蘭拉面,咁唯有去試下啦。間鋪冇咩人,日本人唔多,反而香港人就見到幾批。今次係第一次食一蘭拉面,香港個間要排3個鐘,你排埋我份算。我同大公子食一碗,又真係幾好味。但我點單時唔識睇日文,唔知係唔係點錯野,碗面係冇叉燒既??我老婆個碗都一樣冇。食完大公子話可唔可以食多碗? 飽到暈..算把啦。































上到酒店,見到只有一張大床。心諗,唔通我book時冇講明有2個小朋友?睇番個booking,原來我真係冇寫到。奇怪呢間酒店職員冇出聲...今晚就4個人一齊訓一張床....勁!






























ホテル日航熊

熊本県熊本市中央区上通町2
Tel: 096-211-1111

9 則留言:

  1. 請問可否SEND 旅館姐姐幫你譯的MENU原圖給我?
    THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝! 可以EMAIL 給我的. 感激!!!

      刪除
    2. qwerty1@hotmail.com.hk
      謝謝!!!

      另外, 想請問, 你在湯布院入住楓之小舍之前咪遊覽湯之坪街道o既, 你泊車在無料定係有料駐車場? 有無GPS 資料可以提供? 謝謝!!!

      刪除
    3. 已SEND,收唔到再通知我

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 請問可否SEND 旅館姐姐幫你譯的MENU原圖給我, email address : patrickchu@ymail.com

    回覆刪除
  4. hi Alvin, your itin is extremely helpful to my coming trip, would you mind to send MENU原圖 to my email too, viola_chiang@hotmail.com
    Thanks so much for sharing.

    回覆刪除