2013年9月3日 星期二

2013九州親子自駕遊-台北,香港 (Day 7)

回港搭國泰CX511經台北返香港,10:50起飛,我地7點多就CHECK OUT,之後就坐地鐵去機場。當經過JR博多CITY,咁岩到8點,個鐘就係到唱歌,大公子二公子就停左係到要睇哂先走。



















寄行李,磅一磅...42.8KG,我記得我地黎日本時係唔夠25KG,我地究竟買左咩呀?咁重既?!

















CHECK IN後就去食早餐,呢個機場都冇咩選擇,唯有去食烏冬。吾.....下次唔黎呢間,都唔好食既!


























大鄉里少去旅行,見到架飛機有電視仔就好開心。但原來經台北去香港算係短途機,所以係冇電影睇架...唉!



















去到台北,我地就落一落機,一個鐘後上返機。大公子成日話去要台灣,今次當滿足佢個心願。




















下午約3點鐘回到港。七天行程完結。

5 則留言:

  1. 好多謝你咁詳盡既介紹, 我好鍾意你個行程, 我會參照你個SCHEDULE 去安排, 希望11月會去福岡行一轉, THANK YOU !!

    回覆刪除
  2. very good,好好的游記,完全符合我要求,來緊年尾我會跟足你個行程玩,唯一就係唔識book旅館同租車,全日文看到我眼凸。

    回覆刪除
  3. 我都係11月去8天7夜, 你的BLOG好有參考價值, 謝謝分享!!!
    我都好擔心唔識BOOK車 & 酒店...所以咁早要睇定料.... ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫BLOG都是紀錄自己去過的地方同過程,因為好快就會忘記..哈哈!

      刪除
  4. very detail and informative travel blog :)

    回覆刪除