2013年9月3日 星期二

2013九州親子自駕遊-福岡 (Day 1)

終於到了7月30日,一早就叫醒2位公子,但2位都唔係好願起身。唔通因為大公子好耐冇去過旅行,唔記得左旅行係乜東東? 二公子對上一次去旅行係手抱,即係去左等如冇去啦,所以更加唔知咩叫旅行。





















去到登機閘口,發現今次搭既港龍 (KA386) 係架細機。如果有得選擇,我下次唔會再搭細機,因為細機係冇電影睇的!


















起飛時間係早上11:40,到福岡係下午3:40。福岡空港其實係市區入面,感覺好似去左啟德機場,正! 地鐵在國內線個邊,我地只係要搭2個站既免費巴士就可以到。之後又搭2個站地鐵就去到博多站。


















今晚住在博多站對到正既博多都酒店,都幾方便。去到酒店大約5點左右。因之前在網上訂左張SIM CARD,CHECK IN時酒店職員就俾埋我。上房就拿拿林試下得唔得,攪左15分鐘左右終於攪掂。

〒812-0013
福岡県福岡市博多区博多駅東2-1-1(博多)
TEL : 092-441-3111
































好啦,出發去行街睇野,先去搭地鐵去大名區探下猿人,之後就行過去天神區。帶住2位公子加上天氣好熱,行左半個鐘已好辛苦了。






























沿路見到一風堂總店。































一路行,大公子就話好肚餓,咁岩見到間壽司店,諗都唔諗就入去事旦食幾件。




















食完之後,行去中洲附近睇下屋台係乜樣。係橋左右有好多屋台,黎到梗係要試下啦。叫左2碗拉面同幾串串燒。好老實,真係普普通通,特別之處就係"熱",仲要係唔平。我諗冬天去食可能會好些。唔知係唔係因為放假心情放鬆既關係,總係覺得人地既地方係特別靚。

































之後睇下地圖,原來去天神/祇園地鐵站同去博多地鐵站好似差唔多遠,所以我地決定行番酒店。唔駛講..2位公子梗係不停話好熱同好倦啦。



沒有留言:

張貼留言