2013年9月3日 星期二

2013九州親子自駕遊-湯布院 (Day 3) Part 2

由城島高原遊樂城去湯布院係好近,半個鐘唔駛就到啦。GPS指示我地入一條單線雙程既路仔,入到去好奇怪,點解咁多人既?原來就係個條手信街 - 湯の坪街道。我地先去金鱗湖,個湖係湯布院最有代表性既景點,但我覺得都係一般,可能時間唔岩啦。

























之後就渣車由街頭去街尾既B-SPEAK。我預左咩都賣哂,但竟然ORIGINAL SIZE既原味同朱古力味都仲有貨,我地買左原味。





















好肚餓,又唔見有咩野食,問職員附近有冇壽司食?竟然係冇既,只有些面店。都好,我最鐘意食拉面。肚餓時咩都覺得好食。

















今晚既旅館係成個TRIP最貴個間,所以我地拿拿林去超市上中彈藥就去旅館。呢間叫楓の小舎既旅館我係參巧另外一些BLOG既。去到後,真係嚇一嚇,嚴格上你唔可以用房去形容,真係一間屋咁制。由門口入,有條樓梯,會經過室內風呂,戶外風呂,之後就到第一個廳,入面又有一個廳,之後就有間睡房,廁所。廁所隔離仲有間熱石房,你係訓上張熱石床上,真係爽到冇人有。

大門


















屋仔門口





















長樓梯





















室內風呂






















戶外風呂

















內廳





















睡房
















熱石房
















晚餐係在屋內食既,我在網上一早ORDER左 【夏得】夕・朝お部屋食付き♪手作りふるさと料理と名物赤鶏鍋・ 豊後牛が味わえる♪【楓会席】 其實我都唔知有咩食,好肯定係有牛同雞。
呢餐飯,可以話印象深刻,因為真係好好食。我覺得最好食係個豆腐,個土雞原來可以咁好食,牛肉當然唔差啦。日本BOOK房時,要講明小朋友幾大同要唔要預餐。大公子7歲,二公子4歲,原來係好大分別。其實都估到,因為價錢都差好多。大公子個小學生餐基本上同大人餐冇分別,只係一次過拎俾你。二公子個嬰兒餐就真係另外款式。
嬰兒餐
















小學生餐: 另外一樣有魚生,魚塊,豆腐,菜,魚肉湯
















前菜: 酒,魚生,魚塊,豆腐(超好味),菜,魚肉湯,生果壽司(超好味)






















主菜:土雞鍋,矮瓜,豐後牛,土雞鍋飯



















雪糕
















係鄉村既溫泉旅館,除左浸溫泉真係冇咩野可以做。好彩我地有B-SPEAK蛋卷。原味真係勁好味,好重蛋味。因為大公子一早訓左,所以我地就同二公子一齊食,但一樣食哂。


楓の小
大分県由布市湯布院町川上1270-28Tel: 0977-28-8181

沒有留言:

張貼留言