2017年5月12日 星期五

2016北海道自駕遊 - 道央道南春遊 (第四天)

札幌->登別

今天,行程比較輕鬆,早上在札幌四圍行下,SHOPPING下。先在地下街跟當地人食番個立食烏冬做早餐。


呢D真係叫平靚正。

行左幾個鐘之後,就係札幌站附近搵野食。炸豬扒-和幸係香港都聽得多,在香港就真係未食過。


本身好鐘意食豬扒既我,對呢到既豬扒真係完全俾足100分,一個字講哂,好味!




食完就渣車去登別浸溫泉,去溫泉區住酒店,我自己好怕住D太個大間既溫泉酒店,因為我唔鐘意食日式BUFFET,可能我唔識搵,次次去親既BUFFET都唔好食。所以去登別我就搵間比較細既酒店,又唔係食BUFFET既 - 登別旅亭 花ゆら




CHECK IN後,先四圍去下,去登別就一定去地獄谷行轉,就係溫泉區後面。









之後沿山路行入D,就係大湯沼。




行完岩岩太陽落山,返酒店休息一下就去食晚餐。


























食就係幾好食,但在北海道對我地呢D涼慣冷氣既人黎講有樣唔習慣,就係室內只有暖氣。在呢個唔熱唔凍既天氣情況下,佢地室內係冇任何抽風,所以我地覺得好熱好焗。


食完返房浸浸浸,訓訓訓。



旅亭花ゆら

http://hanayura.com/rooms/
北海道登別市登別温泉町100
0143-84-2322

沒有留言:

張貼留言