2015年1月5日 星期一

2014北海道自駕遊 - 道東大暴走 (第一天)

11月28日星期五晚上,食完飯,就扮鬼扮馬叫小朋友上床訓,之後2公婆就鬼鬼祟祟出發。飛機先去成田,2個鐘後再去札榥,如果飛機冇DELAY,呢D時間就真係PERFECT。



去到札榥都係大約10點幾,因為今日要大長途車,所以先去食野先。機場國內線3/F有個大商場叫SMILE ROAD,好多野買同好多野食。有個地方專食拉面。

入面有間叫一幻既拉面店,特別多人排,咁岩我地早機,所以唔駛排隊。真係好好味,初頭以為因為太肚餓,屎都覺好食啦,去完6日之後就知道,呢間一幻真係最好味個間。

之後就坐專車去TOYOTA拎車。今次特登BOOK呢架小車,個車頂較高,坐得舒服D囉。

之後就用GPS入今晚既酒店,係網走能取湖邊。有2條路都可以行,道央自動車道或道東自動車道。之前用GOOGLE SEARCH過大約4個半鐘左右啦,點知GPS話要7個鐘.....今次真係屎得.....~!! GPS話行道東自動車道最快,咁我地就行呢條路啦。

北海道,其實真係好鄉下,車路冇乜車,街又冇乜人。

好彩之前食左野,原來道東車道既休息站係冇野食既。之後經過一間超級市場,就落去行下睇下。

唔怪得知GPS要咁耐,因為國道時速限制係40KM,真係慢都冇人有,咁我地呢D唔守法既人,就快過40少少啦..。仲有道東自動車道只有一條線,要行一大段路先有大約1公里既路俾你爬頭。國道就反而好D,全程都係雙線雙程,有8-9成既路你都可以爬頭,當然最好就等直路先好去爬啦,大把直路,唔駛心急。

北海道冬天係3PM就日落,咁我又好彩3PM就去到目的地。最後同GOOGLE一樣,用左4個幾鐘。

因為唔識BOOK船長之家,只可BOOK其他酒店。能取の荘 かがり屋 都過得去啦。


晚餐係飯堂到食,去到已經見到我個名。



D野唔錯,特別條魚,好好味。可惜既係蟹份量太少。


食完又返去浸浸浸。因為在泣溫泉酒店真係冇野可以做。好早就去左訓。

沒有留言:

張貼留言